دفاع در برایر حملات سگ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هنگام حمله سگ چه کنیم؟

 
شاید این خبر را در مورد زنی 63 ساله شنیده باشید که در هنگام دویدن در آهسته توسط دو سگ در پالمدیل ، کالیفرنیا مورد هلاکت قرار گرفت . در حالی که اکثر این حوادث به طرز غم انگیزی خاتمه نمی یابد ، اما دونده ها ، دونده ها ، دوچرخه سواران و دیگران به خوبی می دانند که مشکل ناگهانی تعقیب ، گله یا گاز گرفتن توسط یک سگ لوس و پرخاشگر است.

 

بدیهی است که بهترین راه برای جلوگیری از چنین حملاتی این است که صاحب آن به سگ خود آموزش دهد که در وهله اول هنگام حمله سگ چه کنیم؟ این کار را انجام ندهد و همیشه مطمئن شود که سگش در یک حیاط امن ، داخل خانه یا بند است. متأسفانه ، بعضی از افراد مسئولیت کافی برای انجام این کار را ندارند ، بنابراین این مسئولیت ماست که می دانیم چگونه در چنین شرایطی از خود محافظت کنیم.

چرا سگ ها حمله می کنند؟

در مورد دوندگان دویدن ، دونده ها ، دوچرخه سواران و غیره ، به این دلیل است که حرکت فرد باعث درایو طعمه های هنگام حمله سگ چه کنیم؟ آنها می شود. با این حال ، هر سگی به طور طبیعی تصمیم به تعقیب و گاز گرفتن شخصی که خیلی سریع در حال حرکت است ، نخواهد گرفت. آن دسته از سگهایی که این کار را آموخته اند - دوباره ، به دلیل سهل انگاری انسان .

این کار با سگی شروع می شود که پارس می کند تا از قلمرو خود دفاع کند در حالی که یک آهسته دویدن دور می زند. هنگام حمله سگ چه کنیم؟ چرا سگ پارس می کند؟ تا آن شخص از بین برود. و چه اتفاقی می افتد که آهسته دویدن ادامه می دهد؟ آنها از بین می روند ، و سگ "برنده" شده است. پس از تکرار این اتفاق ، سگ می فهمد که پارس باعث می شود تا مهاجم ترک کند ، بنابراین سطح هیجان او پیش بینی می شود. این تقویت مداوم واقعاً تعریف "چرخه معیوب" است.

 

سرانجام ، این هیجان بیشتر می تواند باعث جسارت و پرخاشگری سگ شود تا جایی که در واقع به سمت دویدن برای مشاهده راهکار هنگام حمله سگ چه کنیم؟ اینجا کلیک کنید. یا تعقیب دوبلور عجله کند. با هیجان کافی و انرژی نامتعادل ، این ممکن است منجر به گزش یا حمله شود و سگ واقعاً آگاهانه این کار را انجام نمی دهد.

چگونه از گاز گرفتگی خودداری کنیم؟

اگر با یک سگ پرخاشگر روبرو شدید ، مهمترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است: هنگام حمله سگ چه کنیم؟ آرام باشید. تسلیم ترس و اضطراب نشوید و شروع به داد زدن یا لگد زدن به سگ نکنید. یک سگ پرخاشگر می خواهد شما قبل از حمله استرس داشته باشید ، اما اگر آرام و کنترل خود را حفظ کنید ، سرعت او را کند کرده و دور می اندازد.

همچنین از تماس مستقیم چشم با یک سگ پرخاشگر خودداری کنید. در حالی که سگ را در دید محیطی خود نگه دارید هنگام حمله سگ چه کنیم؟ کمی به پهلو بایستید (که این امر شما را به هدف باریک تری نیز تبدیل می کند).

هنگامی که با موفقیت از انرژی قاطعانه آرام برای بازگرداندن آن سگ استفاده کردید ، فضای خود را ادعا کنید. اگر اتفاقاً چیزی مثل عصا یا چتر در دست دارید ، آن را جلوی خود قرار دهید تا بزرگتر به نظر برسد و بیشتر بر فضای خود تسلط داشته باشید.

چیزی که این با زبان بدن شما به سگ می گوید این است: "من فضای شما را نمی خواهم ، فقط این فضایی را که در آن هستم می خواهم." حالت بسیار آرام و قاطع خود را حفظ کنید. این انرژی سدی ایجاد می کند که احترام سگ را به طور خودکار احترام می گذارد و به او می فهماند که نمی ترسید.

وقتی سگ احساس کند که شما آن را تهدید نمی کنید - و توسط آن تهدید نمی شود - احتمالاً علاقه خود را از دست هنگام حمله سگ چه کنیم؟ می دهد و اوضاع تشدید می شود. متأسفانه ، این روند همیشه امکان پذیر نیست.

در صورت حمله به شما چه باید کرد؟

به خصوص برای دوندگان دونده و دونده ، خطر کور شدن چشم شما وجود دارد ، به طوری که حمله سگ قبل از اینکه حتی فرصتی برای تلاش برای جلوگیری از آن داشته باشید ، اتفاق می افتد. اگر وقت کافی دارید ، اولین خط دفاعی این است که اجازه دهید سگ به شما حمله کند که شما نیستید - به عنوان مثال ، اگر ژاکت می پوشید ، بازوی خود را از آستین بیرون هنگام حمله سگ چه کنیم؟ بیاورید و آن آستین را در صورت سگ اگر سگ طعمه را گرفت ، بگذارید ژاکت را بیرون بکشد ، سپس به آرامی از ناحیه خارج شود. از نظر سگ ، تکه ای از شما به تازگی تسخیر شده است و این ممکن است حواس شما را به اندازه کافی پرت کند تا به امنیت برسید.

احتمالاً این یک تمرین خوب است که همیشه چیزی را روی خود داشته باشید که می توانید از هنگام حمله سگ چه کنیم؟ این طریق استفاده کنید ، خواه یک ژاکت بلندی که به کمر بسته شده باشد ، یک چوب یا حتی یک اسباب بازی سگ پر شده باشد. اگر می توانید به اندازه کافی سریع آن را بیرون بیاورید ، می توانید از یکی از کفش های خود برای این مانور نیز استفاده کنید.

 

در همه موارد ، به یاد داشته باشید که از صورت ، قفسه سینه و گلو خود محافظت کنید. برای محافظت از انگشتان هنگام حمله سگ چه کنیم؟ دست خود را نیز در مشت قرار دهید. اگر شما باید گزیده شوید ، امن ترین مکان برای وقوع آن لگن یا بازو است. نیش سگ به ران می تواند باعث خونریزی مهلک شود.

اگر گزیده شدید ، در برابر اصرار طبیعی برای کنار کشیدن مقاومت کنید. این فقط باعث آسیب دیدن هنگام حمله سگ چه کنیم؟ از طریق پاره شدن گوشت شما می شود. به اندازه کافی عجیب ، اگر حمله به این مرحله افزایش یابد ، در واقع شما می خواهید سگ قفل شود. چرا؟ سگ فقط یک دهان دارد ، اما شما دو دست دارید. اگر می توانید در این مرحله آن را مدیریت کنید ، پاهای عقب آن را بگیرید و از زمین بلند کنید.

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه برای دفاع و محافظت از خود باید چه کاری انجام دهید را در این مقاله WikiHow بیابید .

به یاد داشته باشید: سگها به طور طبیعی تمایل به حمله به انسان ندارند مگر اینکه تهدیدی برای خود هنگام حمله سگ چه کنیم؟ ، پاکت یا قلمرو خود احساس کنند. ما همیشه نمی توانیم از این مشکل جلوگیری کنیم زیرا بعضی از صاحبان سگ بی مسئولیت یا سهل انگاری هستند. با این حال ، ما می توانیم خود را با دانش هایی که مانع از تشدید وضعیت می شوند ، مسلح کنیم و در صورت حرکت به سمت حمله ، آسیب را به حداقل برسانیم.

چگونه می توانید از حمله سگ خود جلوگیری کنید؟ در مورد نظرات ما را در مورد آن بگویید

 
توییت
 

حتی اگر نیش سگ ها نسبتاً شایع باشد ، حملات کامل رخ نمی دهد. دانستن اینکه چه اتفاقی در صورت بروز حمله رخ می دهد مهم است.


سگها قبل از حمله معمولاً چه نوع رفتاری از خود بروز می دهند؟
وقتی صحبت از سیگنالهایی است که سگ قبل از حمله به آنها می دهد ، یک اندازه مناسب نیست و اگرچه علائم پرخاشگری مانند غرغر کردن ، خرخر ، دندانهای سد و ریه آسان خوانده می شود ، علائمی نیز وجود دارد که بسیار ظریف هستند ، مانند یک لحظه تنش یا یخ زدگی کوچک ، آنها به راحتی از دست می روند.


اگر در موقعیتی قرار بگیرم که یک هنگام حمله سگ چه کنیم؟ سگ نسبت به من پرخاش می کند ، چه کار می کنم؟

  • از تماس چشمی خودداری کنید
  • بدن خود را به آرامی به پهلو برگردانید
  • دستان خود را صلیب کنید
  • سگ را کاملا نادیده بگیرید
  • برای مدت کوتاهی بی حرکت باشید و سپس به آرامی دور شوید
  • سعی کنید به مکانی بروید که سدی بین شما و سگ وجود داشته باشد.

در صورت عدم موفقیت ، چه کاری انجام می دهم؟

  • کاملاً بی حرکت بمانید.
  • بدون فریاد ، با خونسردی از شخصی که در آن نزدیکی است کمک بخواهید.
  • اگر در زمین هستید و به آرامی به زانو در می آیید و دستانتان را از پشت گردن جمع می کنید و از سر و گلو محافظت می کنید.

آیا باید سعی کنم با سگ دوستانه هنگام حمله سگ چه کنیم؟ رفتار کنم ، با صدای نرم با او صحبت کنم؟

  • سگ را کاملا نادیده بگیرید. هرچه بیشتر خسته کننده باشید ، احتمال حمله او کمتر است.
  • هرچه بیشتر سعی کنید ارتباط برقرار کنید احتمال تحریک بیشتر خواهد بود.

آیا پاشیدن اسپری فلفل در صورت سگ ایده خوبی است؟

اگر سگ به من لنگ بزند و شروع به گاز گرفتن کند ، چه کاری می توانم انجام دهم؟

  • سدی را پیدا کنید که می توانید بین خود و سگ قرار دهید - کیف پول ، ژاکت رول شده یا چوب و سعی کنید لقمه های سگ را به آن وسیله هدایت کنید.
  • زمین های بالاتر را پیدا کنید و سعی کنید به موقعیتی از ارتفاع دور از سگ بروید. نیش زدن م toثر از پایین برای او بسیار دشوارتر است.
  • سعی کنید جیغ نکشید زیرا این امر می تواند سگ را بیشتر خصمانه کند.
  • سر سگ را با پیراهن یا پتو بپوشانید تا او قادر به دیدن نباشد. هنگام حمله سگ چه کنیم؟ اگر لحظه ای بینایی او را مسدود کنید ، ممکن است دریچه ای برای فرار شما فراهم کند.
  • در یک اتفاق بسیار نادر ، یک سگ به طرز ناخوشایند شما را آزار می دهد (برخلاف تلاش برای گاز گرفتن یا فرود آمدن چند لقمه پراکنده) ، به صورت توپ روی زمین حلقه کنید و از سر و گردن خود در هنگام انتظار برای کمک محافظت کنید. اگر شما تنها باشید ، بعید است که سگ را از خود دور کنید تا اینکه سگ علاقه خود را از دست بدهد.
  • تا جایی که می توانید سعی کنید فریاد نزنید و یا در غیر این صورت سگ را بیشتر خصمانه کنید.

اگر سگی به شما حمله می کند ، آیا با چوب زدن به آن ایده خوبی است؟

  • زدن سگ فقط باعث افزایش سطح آدرنالین و انرژی سگ در حال حاضر در آسمان می شود. هنگام حمله سگ چه کنیم؟ سعی کنید تا حد ممکن با آرامش رفتار کنید. اگر شاهد درگیری هستید می توانید آن را با پوشاندن سر سگ با پتو ، ژاکت یا پیراهن خاتمه دهید. انسداد بینایی سگ به طور معمول باعث می شود سگ از کار بیفتد.

خواندن مرتبط:

 

 
 




:: بازدید از این مطلب : 5953
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : سه شنبه 14 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی